Gratis kennis
Inspireren, leren en motiveren. Dat hoop ik bij jou te creëren met deze gratis kennis blogs en video’s over yoga business, marketing, content creëren, sales en het aanspreken van de juiste doelgroep. En weet dat je altijd mij een bericht mag sturen om over de blogs, de onderwerpen of yoga in het algemeen te kletsen.
Website: Waar moet een SEO-blog aan voldoen?
Als yogadocent met de ambitie om jouw yogabusiness te laten groeien en floreren, is een sterke online aanwezigheid essentieel. Hoewel sociale media ongetwijfeld belangrijk zijn
Waardevolle content voor het laten groeien van jouw yogabusiness
Waar moet waardevolle content aan voldoen als je als je yogadocent je yogabusiness wilt laten groeien en bloeien? Als yogadocent is het niet alleen belangrijk
Hoe leer je als yogadocent jouw ideale doelgroep kennen?
Als yogadocent is het kennen van je ideale doelgroep essentieel om effectief te kunnen communiceren, je lessen af te stemmen en je yogabusiness te laten
In 5 stappen een simpele socialmedia-strategie voor yogadocenten
Social media is tegenwoordig een krachtig instrument om jezelf als yogadocent te promoten en een breder publiek te bereiken. Het kan je helpen om je
Zelfontdekking: Het vinden van je missie en visie als yogadocent
Als yogadocent heb je natuurlijk de privilege om anderen te begeleiden op hun reis naar fysieke en spirituele gezondheid. Maar voordat je anderen kunt inspireren
Contentmapping: Ontdek de magie van betekenisvolle content
Ben je op zoek naar nieuwe manieren om je yogablogs betekenisvol en inspirerend te maken? Dan ben je hier aan het juiste adres! Vandaag wil
Merkverhaal voor jouw yogabusiness: zo pak je het aan
Ja, je hebt een merkverhaal nodig als je wilt dat je onderneming zich onderscheidt van andere merken en een emotionele band opbouwt met je klanten.
Wat houdt storytelling voor je yogabusiness in?
Storytelling is het vertellen of schrijven van verhalen, of ze nu waargebeurd of verzonnen zijn. Het is een oude kunstvorm die al eeuwenlang wordt gebruikt
Waarom storytelling jouw yoga business gaat helpen
Ik geloof in storytelling. Sterker nog; ik geloof dat iedereen zijn of haar eigen verhaal heeft. En wat jouw verhaal is, is hetgeen dat jou